JátéKonzol

GameKonzol

Linkblog

Archívum

HTML

Címkék

2 (1) 3 (2) 4 (1) 51 (1) area (1) blacksite (1) call (4) cod (1) crysis (2) demo (4) duty (1) ea (6) empire (3) for (7) games (8) grounds (1) guitar (3) half (1) hamarosan (3) hawk (2) hero (2) iii (2) iron (3) konzolblog (11) legends (1) life (1) man (8) marvel (2) midway (4) need (4) nfs (4) of (3) pc (9) prostreet (5) proving (2) ps (2) rock (2) seeegaaa! (1) seega (1) sega (9) speed (1) tony (1) total (8) tournament (1) új (3) unreal (1) ut (1) war (8) wii (4) xbox (4) Címkefelhő

Friss topikok

Utolsó kommentek

NFS: ProStreet

2007.11.02. 12:11 | .Dugó* | Szólj hozzá!

Címkék: hamarosan speed nfs új for need ea prostreet konzolblog

 

„Need for more realism": ez lehetett a kulcsszava a Need for Speed sorozat készítőinek a legújabb rész hegesztésekor. Vége azoknak az időknek, amikor a csili-vili ám sérthetetlen autód tépett ezerrel az országutak, vagy a neofényben villódzó városkák utcáin, és ha hajmeresztő kanyarok egyikét elszúrtad és összecsókolóztál egy oszloppal, akkor a kocsid sértetlen maradt, a büntetésed „maximum" annyi volt, hogy káromkodva vissza kellett tolatnod, de folytathattad utadat. A Need for Speed: ProStreet azonban végre-valahára szakít ezekkel a kocsikat nebáncsvirágként kezelő hagyományokkal.

 

 

 

 

Ha törik, ha szakad
Az autók törésmodelljével végre megmutatták a sorozat készítői, hogy mire képesek, ha hagyják őket. A legkisebb koccanást is megérzi a játék: behorpad az ajtó, megreped az ablaküveg, komolyabb ütközésnél pedig leszakadnak a verdád különböző részei, a legdurvább karambolnál pedig teljesen totálkáros lesz a kocsi. Bár a fejlesztők azért nem mentek el teljesen a Burnout „karambol orgazmusának" irányába, inkább a realizmus vezérelte őket. Az új koncepció révén az autó sérülései a teljesítményét is befolyásolják. Háromszintű kár érheti a járgányodat: könnyű, komoly, és totálkár. Az első kettő a végsebességet és az irányítást befolyásolja, míg utóbbinál nemcsak a versenyből kerülsz ki, hanem addig nem is tudsz a pályára lépni, amíg meg nem javítják a verdádat. A totálkárhoz elég annyi, hogy teljes sebességgel nekimenj egy oszlopnak (legalábbis normál nehézségi szinten): itt már nincs kecmec, nem kerülsz vissza a pályára, hanem buktad a versenyt.

 

 

 

 

A közönség érted őrjöng
A demó verziónkban a speed challenge és grip race versenymódokat próbálhattuk ki, de persze többféle is lesz majd a játékban. Mindkettő reálisan bemutatott, legális nappali rendezvény, ahol a cicababák diszkréten a háttérben táncolnak csábosan egy pódiumon, de nem ők indítják el a versenyt, a feneküket illegetve, mint az eddigi részekben. A főmenüben és a verseny közben a nézőtéren is a népes közönség ujjong és hurrázik, és egy bemondó konferálja fel az eseményeket. A készítők tehát nagyon igyekeztek, hogy végre megváltoztassák a sorozat eddigi - kicsit már unalmas - hangulatát is.

 

 

 

 

Need for change
A Need for Speed tehát ezúttal „megkomolyodott", igazi autóverseny feelingje van, a kocsik végre komolyan törnek és zúzódnak, és a karrier és versenymódok is érdekesebbnek tűnnek. A grafika is igen kellemes, bár döbbenetes újításokat ezen a téren nem tapasztaltam. A járgányok nagyon szépen ki vannak dolgozva, a környezet talán kevésbé... Nekem azért bejön az új rész és alig várom már, hogy végre megjelenjen a végső verzió.

 

 


forrás : GameStar

A bejegyzés trackback címe:

https://gamekonzol.blog.hu/api/trackback/id/tr83215966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása