JátéKonzol

GameKonzol

Linkblog

Archívum

HTML

Címkék

2 (1) 3 (2) 4 (1) 51 (1) area (1) blacksite (1) call (4) cod (1) crysis (2) demo (4) duty (1) ea (6) empire (3) for (7) games (8) grounds (1) guitar (3) half (1) hamarosan (3) hawk (2) hero (2) iii (2) iron (3) konzolblog (11) legends (1) life (1) man (8) marvel (2) midway (4) need (4) nfs (4) of (3) pc (9) prostreet (5) proving (2) ps (2) rock (2) seeegaaa! (1) seega (1) sega (9) speed (1) tony (1) total (8) tournament (1) új (3) unreal (1) ut (1) war (8) wii (4) xbox (4) Címkefelhő

Friss topikok

Utolsó kommentek

Crysis II.

2007.11.03. 12:46 | .Dugó* | Szólj hozzá!

Címkék: pc war nfs új need total prostreet proving sega

Játékleírás:

Amikor a Dél-Kínai tengerben lezuhant a meteorit, senki sem gondolta volna, hogy ekkora pusztítást és káoszt hoz majd a Föld addig békésnek hitt életébe. Senki, kivéve két nemzetet - az Egyesült Államokat és Észak-Koreát. Amint a két kormány katonái közelednek a becsapódás helyszínéhez, felüti a fejét a baj és feltűnik az az ellenfél, akire senki sem számított, egyszersmind pontot téve a vita végére: igen, vannak földönkívüli életformák. Vannak, sőt, már köztünk járnak és nem éppen békés szándékkal érkeztek. A Crysis a nem is olyan távoli jövő krónikája, ahol az emberiség és a tucatnyi náció végre összefog és nem egymás ellen, hanem egymással vállvetve harcol azért, amit úgy hívnak: élet

A nagyításhoz kattints a képre!

 

 

 

 

 

 

 

 

És a végére egy interjó a PCDome jóvóltából!

A Games Conventionön az egyik bemutatóra várakozás közben Faruk Yerli, a Cryteket alapító testvérek egyike mellett álldogáltam, és kihasználva a lehetőséget néhány kérdést tettem fel a nemrég nyílt budapesti stúdiójukkal kapcsolatosan.

PC Dome: Mik a terveitek a Magyarországon nyitott stúdióval, a Crysis befejezésében segédkeztek az elmúlt időben, vagy egy teljesen új projekten dolgoznak?
Faruk Yerli: A Crysis kiegészítőjének készítésére állítottuk rá a magyar fejlesztőket, emellett pedig egy új franchise-ba is belekezdtek, melyet még nem jelentettünk be, így nem beszélhetek róla.

PCD: Miért pont Magyarországot választottátok az új stúdióhoz?
F.Y.: Már korábban is dolgozott nálunk három magyar játékfejlesztő. Nagyon elégedettek voltunk a hozzáállásukkal és munkájukkal. Ők említették, hogy van néhány fejlesztő itthon, akik épp váltáson gondolkodnak, ha esetleg egy budapesti irodát nyitnánk, őket rögtön fel is vehetnénk. Megnéztük hát Budapestet, nagyon tetszett a város, a költségek alacsonyabbak, mint Németországban, a megélhetés is olcsóbb, és ezek alapján meghoztuk a döntést, hogy ott lesz az új stúdiónk. 25-en dolgoznak jelenleg az új irodában.

PCD: Ha jól emlékszem, a grafikai részleget erősítették korábban a magyar munkatársak.
F.Y.: Ketten valóban ott dolgoztak, a harmadik közülük azonban a kutatás-fejlesztés részlegnél volt.

PCD: A két grafikus kapcsán esetleg egy különálló grafikai részleg alakult Budapesten, vagy más beosztású munkatársak is dolgoznak itt?
F.Y.: Egy teljes értékű csapatot hoztunk össze a budapesti irodába: programozók, designerek, grafikusok, stb.

PCD: És mi a helyzet a kijevi irodával?
F.Y.: Azt már kb. 18 hónappal ezelőtt indítottuk el, gyakorlatilag outsourcing céllal, olcsóbbá téve a játékba kerülő tartalmak legyártását. Mivel igen nagyok az elvárások a projektünkkel kapcsolatosan, nem egyszerűen arról volt szó, hogy kiadjuk a munkát, annak egyúttal tökéletesnek is kell lennie. Ehhez pedig saját emberekre van szükség, nem egy egyszerű alvállalkozóra. És természetesen a megbízhatóság is fontos szempont, legjobban pedig ugye egy saját tulajdonú cégben bízhatunk meg. Mostanra pedig már egy új játék fejlesztését is rájuk bíztuk.

PCD: A közelmúltban pletykákat lehetett hallani arról, hogy Németországban szigorú szabályzást vezetnek be az agresszív játékok fejlesztésére vonatkozóan, ez volt esetleg az oka a külföldi terjeszkedésnek?
F.Y.: Nem, nem igazán. Mivel mindkét új iroda is Crytek cég, ugyanazok a szabályok vonatkoznának ilyen tekintetben rájuk is. A kijevi bővítés után láttuk, hogy ott egyes dolgok nehézkesek – például vízum intézése –, ezért a cég további növekedéséhez egy kényelmesebben elérhető helyet kerestünk.

PCD: Azt mondtad, hogy nagyjából huszonöt alkalmazott dolgozik jelenleg a budapesti részlegnél. Tervezitek a bővítését is?
F.Y.: Igen, elég nagy irodát béreltünk, hogy legyen terünk a létszám növelésére. A budapesti kapacitást akár 80 fősre is tudjuk így bővíteni. Megfelelő munkakörülményeket szeretnénk biztosítani alkalmazottainknak, és nem szeretnénk az évek során állandóan irodát váltani, így választottuk ki az irodát.

PCD: Köszönjük az interjút!

A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints! A nagyobb képhez kattints!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamekonzol.blog.hu/api/trackback/id/tr17216982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása